نماز صبح

ان ناشئه اللیل هی اشد وطئا و اقوم قیلا

نماز صبح

ان ناشئه اللیل هی اشد وطئا و اقوم قیلا

همین امور ساده

سخنی از مرحوم ایه ا.. بهجت:

همین امور ساده و آشکار مثل نماز  بعضی را به سماوات میرساند.. و برای عده ای هیچ خبری نیست! برای بعضی اعلی علیین است و برای بعضی هیچ معلوم نیست که آیا این معجون  شور است یا شیرین....

بله.. آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم...از خدا میخواهم که توفیق درک همین امور ساده را بما عنایت فرماید....

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ

بخوان مارا
منم پروردگارت خالقت ازذره ای ناچیز
صدایم کن مرا
آموزگارقادر خودرا
قلم راِ،علم را،من هدیه ات کردم
بخوان مارا منم معشوق زیبایت
رهاکن غیر مارا سوی مابازآ
منم زیبا،که زیبا بنده ام رادوست می دارم
توبگشاگوش دل
پروردگارت باتومی گوید
تورادربیکران دنیای تنهایی رهایت من نخواهم کرد
بساط روزی خود رابه من بسپار
رها کن غصه ی یک لقمه ی نان وآب فردا را
توراه بندگی طی کن
تودعوت کن مرا برخود
به اشکی یاندایی میهمانم کن
که من چشمان اشک آلوده ات رادوست می دارم
طلب کن خالق خود را
بجو ما راتوخواهی یافت
که عاشق می شوی برما وعاشق می شوم برتو
که وصل عاشق ومعشوق هم.......
قسم برعاشقان پاک باایمان
تورادربهترین اوقات آوردم
بخوان ماراکه می گویدکه توخواندن نمی دانی؟
وبگشالب توغیراز ما خدای دیگری داری؟
رهاکن غیرمارا آشتی کن باخدای خود
توغیرازماچه می جویی/
وتو بی من چه داری؟ هیچ
بگو باماچه کم داری؟ هیچ
هزاران کهکشان وکوه ودریا را
برای جلوه ی خود آفریدم من
ولی وقتی تورا من آفریدم
برخودم احسنت می گفتم
تویی زیباتر ازخورشید زیبایم
تویی والاترین مهمان دنیایم
که دنیا بی توچیزی چون تورا کم داشت
نمی خوانی چرا مارا؟مگر،آیاکسی هم باخدایش قهر می گردد؟
هزاران توبه ات راگرچه بشکشتی ،ببینم من تورا از درگهم راندم؟
به رویت بنده ی من هیچ آوردم ؟
رهاکن آن خدای دور را
مرا باقطره ی اشکی به پیش آور،دودست خالی خود را
با زبان بسته ات کاری ندارم
کنون برگشته ای اما کلام آشتی رانمی دانی؟
بخوان مارا بگردان قبله ات راسوی ما اینک وضویی کت
برای درک آغوشم
شروع کن یک قدم باتو،تمام گامهای مانده اش بامن.

چه اشعار زیبایی...
مشعوف شدم از دیدن این ابیات...
بسیار ممنونم از حضور شما و این هدیه قشنگتون...
باز هم منتظر شما و دیدن نظراتتون هستیم..

قاصدک جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ب.ظ

هفت شهر عشق را عطار گشت ما هنوز اندر پی یک کوچه ایم....

بله. خدا کمکمون کنه که از عمرمون بهره ببریم مخصوصا شما جوانها.. التماس دعا

ریاضی 85 چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ب.ظ

سلام استاد
من امشب تمام مطالبتون رو دوباره خوندم
پیام تمام کسانی رو براتون کمنت گذاشتند رو م خوندم بعضی صحبت ها بسیار زیباست من از خواندن شعر بالا لذت بردم و با تمام وجود دریافتم این کمات را
استاد نوشته ها رو هر بار می خونم یه چیز تازه از لابه لای اونا درک می کنم

سلام
خیلی ممنونم. شما خیلی لطف دارید.
انشاا.. موفق باشید.
التماس دعا

تمیزی جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ

النماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد