نماز صبح

ان ناشئه اللیل هی اشد وطئا و اقوم قیلا

نماز صبح

ان ناشئه اللیل هی اشد وطئا و اقوم قیلا

سراغاز

بنام خدا.مدتی بود که در این اندیشه بودم که محلی برای یادداشتهای مختلف بخصوص در ارتباط بانماز صبح باشد که بچه هایی که در نماز صبح خوابگاه شرکت داشته و فارغ التحصیل شده اند بتونند از این طریق با هم در ارتباط باشند و البته فضایی برای گفتگوهای دیگه هم باشه.. بحمدا.. این توفیق حاصل شد.. امیدوارم که این اغاز بتواند منشا برکات دیگری بر همین محور باشد انشاا...

نظرات 7 + ارسال نظر
کمال دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 ب.ظ

..ای نام تو بهترین سرآغاز بی نام تو نامه کی کنم باز
بی گمان بهترین پیوندها و ماندگارترین رابطه ها رابطه ای است که ؛هو؛ بهانه اش و بهایش رابطه ی مستقیم و بی واسطه با او باشد ....مهرتان ماندگار

و همین بهانه بود که شوق مرا افزون کرد..و از خودش کمک میطلبم که این صفحه شوق افرین بندگی بیشترش باشد. از حضور ارزشمند شما بسیار ممنونم

مقصودی مود دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:27 ب.ظ

هو
با سلام و عرض ادب
اندیشه ی بسیار زیبایی است. ۴ سال دور هم بودیم تا اثبات واجب الوجود را درک کنیم .اینک کنار هم خواهیم بود تا عبودیتش را با خلوص بیان کنیم.
پاینده باشید

باسلام . ممنونم از حضور سریع شما.. از نظرات شما بهره مند خواهیم شد.. انشاا.. امیدوارم انگونه باشد که فرمودید...

نرجس دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

باز هم سلام .
خب ما که نه در نماز صبح هستیم و نه خوابگاه , اما امیدوارم بتونیم در گفتگوهای دیگه شرکت داشته باشیم .
بازم ممنون از ساختن این خونه قشنگ .

سلام... دقیقا.. نماز بهانه اصلی بود که جهت راه یادمان نرود و از برکت ش بهره ببریم.. مابقی بهره جستن از همفکری دوستان است... من هم ممنونم از همراهی پررنگتان

سارا دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:57 ب.ظ http://chamran1309

سلام. آره واقعا جالبه! به خصوص برای من که این همه باشما فاصله دارم... خوزستان کجا ... بیرجندکجا... شمارش کیلومترهاش باشما...

من هم خیلی خوشحال وخرسندم ازاین بابت .
ممنون استاد.

سلام
دقیقا.!و خوبی فضای مجازی همینه
امیدوارم همه بچه های نماز صبح باین جمع سر بزنند
من هم خوشحالم و منتظر شما هستم
التماس دعا

نرگس جمشیدی دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
ای خدایی که همه ی دل ها بانام تو آغاز می شودوهمه ی عشق ها از نگاه تو سرچشمه می گیرند..
ای خدایی که واژه هارا آفریدی وبه درختان توفیق دادی تا مداد بشوند وبرکاغذ ها همنشینی باشعرها را عطافرمودی
ای خدایی که برای خوشبختی دریاها ،باران رادمادم فروفرستادی وبه خاطرگل روی خورشید به کوه ها گفتی که هرگز راه نروند
بگذاردمی درکوچه های بهشت بیاسایم
ای خدایی که دربادبادک های کودکی من حضور داشتی وبرایم شیرین تر از آبنبات های دنیابودی ،مرادر میان گرگ های نفس وگناه تنها مگذار...
ای خوشبوتر ازپیراهن یوسف ....
ای خوش آواتر ازتیشه ی فرهاد....
ای دل نشین تراز نگاه لیلی.....
گناهانم رامثل برگ های درخت انجیر درفصل پاییز فروبریز.
آمین یارب العالمین

بنام خدا
چه نیایش قشنگی..
باز هم حرفی برای گفتن ندارم جز اینکه بگویم : امین
بسیار سپاسگذارم
ممنون از حضور شما و نوشته زیبایتان

نرگس جمشیدی جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ب.ظ

به نام خدا
سلام .خسته نباشید،خداقوت
می خواستم بگم احساس می کنم تووبلاگتون یک بخشی کمه واون درمورد امام زمان عج هست اگه امکان داره ونظرم خوبه این بخش روتووبلاگ بذارید.
ممنونم ازلطفتون.
جمعه ام شب شدوگویاخبرازیارم نیست
دل شکست وزچه رودلبرودلدارم نیست
آمدم برسربازار به شوق یوسف
جان به کف آمدم ویوسف بازارم نیست
در پی ات ای گل نرگس به گلستان رفتم
دیدم آنجاخبری ازگل بی خارم نیست
جزتماشای جمال توعزیز زهرا
مرهمی بردل غمدیده وبیمارم نیست
جز توای خسروخوبان که امیدهمه ای
هیچ کس آگه ازاین قلب شرربارم نیست
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام بر شما
خیلی ممنون از لطف شما به این وبلاگ و نظرات خوب شما..
قطعا این مختصر کمبود زیاد داره که این هم یکی از اونهاست
انشاا...امیدوارم این توفیق رو داشته باشم که از امام زمان علیه السلام بنویسم...
ممنون از شعر قشنگتون..

تمیزی جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:32 ب.ظ

انشاالله
و من الله توفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد