نماز صبح

ان ناشئه اللیل هی اشد وطئا و اقوم قیلا

نماز صبح

ان ناشئه اللیل هی اشد وطئا و اقوم قیلا

نماز صبح

یا من اظهر الجمیل... با نام حق اغاز میکنم ... با امید به یار ی خدای متعال ...

نظرات 6 + ارسال نظر
کمال دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:07 ق.ظ

...ان قران الفجر کان مشهودا

وننزل من القران ما هو شفائ و رحمه

نرجس دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

به به ! مبارک است انشاله ! اولین کلام , آغازی زیبا ...
و اولین نظر , دوستی ارزشمند ....
خوشا به سعادتتان .
ممنون از ساختن این بنای زیبا . امید که پراز خیر باشد و برکت .... پر از اندیشه و تعامل .
ممنون .
آخ.. راستی , سلام .

سلام.. بالاخره تشویقهای شما با اندیشه ای که از قبل در سر بود تلاقی کرد و باینجارسید.. قطعا در ادامه راه هم مرهون نظرات ارزشمند شما خواهیم بود. ممنونم از حضور گرم شما..

زهرا دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
آمدی که باشی وبچشی زیبایی های عشق را
وعاشق شوی
دل ببندی به کسی که برای توآفریدعشق وزیبایی را
امیدت نورانی شد
بادل وجان دل باختی
وخواستی که باشی وبمانی
خوب ومهربان باشی،بزرگ وسخت باشی.....
برای او بمانی،نفس بکشی
زندگی کنی
در تنهاییت اورا طلبیدی
واو آرام و ومهربان تورادر آغوش محبت بی پایانش پذیرفت
تو پناه یافتی در پناه کسی که می دانی بسیار
دوستت می دارد
امید داشتی به او ،امیدوارترت کرد...
دل بستی به اوعاشق ترت کرد.....
دوست توشد،همدم وهمراز توشد....
صبوری کردی ،ارزوی زیبای توشد
بی قراری کردی، آرام وقرار توشد
طلب کردی از او
بی نیازشدی از همه ی همه ی همه....
اوست که برایت بهترین هارا می خواهد
پس :الله اکبر (بسم الله الرحمن الرحیم)

بنام خدا
مبهوت زیبایی این نوشته ام
چقدر زیبا ارتباط با معبود را تصویر کرده؟؟
هیچ نمیتوانم در جوابش بنویسم جز اینکه ..
ا..اکبر..
خیلی ممنون...
التماس دعا

زهرا شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ق.ظ

به نام خدا
خدایا تورا عاشق دیدم وغریبانه عاشقت شدم
تورا بخشنده پنداشتم وگنه کار شدم
تورا وفادار دیدم وبی وفایی نمودم
ولی هرکجا...که رفتم سرشکسته بازگشتم
توراگرم دیدم ودرسردترین لحظات به سراغت آمدم
اما تومرا چه دیدی که همچنان بخشنده وتوبه پذیرومشتاق بنده ات ماندی ؟......
خدایا...
توخیلی بزرگی ومن خیلی کوچک
ولی جالب این جاست که توبه این بزرگی من کوچک را فراموش نمی کنی
ولی من بااین کوچکی تورا فراموش کرده ام....
خدایا بفهمانم که بی توچه می شوم ،اما نشانم نده
مهربانا ...هم بفهمانم وهم نشانم بده که با توچه خواهم شد.
آمین

سلام
خیلی ممنون
چه نجوای قشنگی....
چقدر دلنشین است مناجات با او..
خیلی لطف کردید

تمیزی جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ

و سلام نام خداست
دلم می خواست از همون آغاز این آغاز باشم ، و رخصت می طلبم که تا هستم و هستید استفاده کتم انشاالله .
یا علی

سلام بر شما
خیلی خوشحالم کردید..
انشاا.. موفق باشید
در خدمت شما هستم
التماس دعا

زهرا احمدی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ب.ظ

مژده ای دل شاه خوبان آمده/شهسوار ملک ایمان آمده/مرحم ودرمان آدم آمده/بردل ما شیخ الاسلام آمده/بوی باران جنوبی میدهد /بوی پاکی بوی خوبی میدهد/بوی یا حق بوی یاهو میدهد/بوی تکبیر و تکاپو میدهد/ای نمود اقتدار وسادگی/ای نماد ومظهر دلدادگی/ای خلوص محض وای گلبرگ یاس/برتو از ما صد درود و صد سپاس /ای مسلمانان خاک بیرجند/مردم مظلوم پاک بیرجند/باید این انبوه را باور کنیم/وحدت انبوه را باور کنیم/ما مرید قلب با ایمان تو /جان ما در حیطه فرمان تو/صد بغل خورشید فرش کام تو/جان ما بادا فدای نام تو/در جهان جاوید باشد نام تو.
السلام ای حجت دین خدا /السلام ای نازنین و سرور عالی تبار/همچو خضر رهنمایی عمرتان افزون بود/یوسف کنعان مایی قلب شیطان خون بود/چون که محبوب خدا از تو جبریل امین /ای مسلمان شادمان چهره اش یکدم بین با عصای موسی آمد در این صحرای تار /از زبانش جمله احکام خدا شد آشکار/تا تو باشی دست اسکندر کجاست ای پدر/حج که رفتی جمله آدم را به همراهت ببر/هل عطش بخشنده باشد مثل نور آفتاب /صحبت فرخنده او دلربای هر شباب/آتش شوق تو را هر مومنی در جان کند /هی بیارزد هم مرا تاجان خود قربان کنم/السلام ای حجت دین خدا السلام ای نازنین وسرور عالی تبار/بار الهی این دعای جملگی را خود پذیر حجت دین خدا اندر پناه خود بگیر.نظرتون راجع به این متنی که میخواستم لحظه ورودتون از زیارت خانه خدا به بیرجند بیان کنم ولی تا بحال قسمت نشد چیه؟ امیدوارم خوشتون بیاد.

ممنون از لطف شما
شرمنده محبت شما..
خیلی جالبه..زحمت کشیدین..
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد