نماز صبح

ان ناشئه اللیل هی اشد وطئا و اقوم قیلا

نماز صبح

ان ناشئه اللیل هی اشد وطئا و اقوم قیلا

سلوک عرفات


روز عرفه فرا رسید

و این منم با یکی از بهترین خاطرات زندگیم ...."شب و روز عرفات"!!

هرچه بود جلوه عظمت او بود و بس.نمیدانم آن صحرای تاریک چه با خود داشت که تو را از زمین جدا میکرد! و آن چه خاکی بود که نسیم بهشت بر آن میوزید! 

خدایا ! عظمت تو وصف ناشدنی است.آنچنانکه حقارت من ناگفتنی است.و کوچکی چون من از بزرگی چون تو جز رحمت و عطوفت چه انتظاری میتواند داشته باشد؟!

هرچه بخودم و مسیر عمرم تا کنون مینگرم جز قصور و کوتاهی نمیبینم و هرچه از تو دیده ام جز عنایت و لطف نبوده...و این عنایات بی منتهایت نمیگذارند لحظه ای در امیدواری به تو و الطافت تردید کنم!

خدایا! تو تنها مونس من در همه عمرم بوده ای...وتنها دلخوشی زندگیم هستی...بارها آزموده ام که جز بتو تکیه کردن خطاست و جز از تو طلب کردن ناروا...خدایا برمن ببخش همه این کوتاهیها را...میدانم که تو همچنان بامن و درکنارمنی....واگر حکمت تو اقتضا کند از جام عرفه مینوشانی....

ای همه امید من..ای همه آرزوی من...و ای همه عشق و شور من...بمن بنوشان باز هم  در این عرفه.....

@namazesobh

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد